نظرات شما عزیزان:

نازی
ساعت14:23---29 آذر 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی محمد عباسی ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............
پاسخ:سلام نازی جون لینکت کردم


نازی
ساعت14:32---27 آذر 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی محمد عباسی ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............
پاسخ:ببخش عزیز اخه من زیاد توی لوکس نمیام اگر هم بیام فقط ی نگاهی به نظرات میکنم و خارج میشم


بهار
ساعت23:18---23 آذر 1393
وبلاگت فوق العادست محمد عباسی واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن

مهرنوش
ساعت9:54---17 آذر 1393
محمد عباسی اسم شماست؟

خخخخخخخ

محمد عباسی پیشتهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!
پاسخ:پ ن پ خخخخخخخخ


مهرنوش
ساعت14:43---12 آذر 1393
محمد عباسی وبلاگ خیلی خوبی داری .
منم یه وبلاگ دارم که لیست همه دوستام داخلشه ، بهشون پیشنهاد دادم وبلاگ محمد عباسی را ببینند ، تو هم وبلاگت رو توی این لیست لینک کن ، کار خیلی راحتیه ، اینجوری بازدید وبلاگت خیلی زیاد میشه...

http://www.mehrnooosh.loxblog.com


ناشناس
ساعت12:13---5 آذر 1393
ok وبت رو دوس داشتم

نازنین
ساعت10:21---1 آذر 1393
واقعا وبلاگ خوبی دار محمد عباسی
ولی وبلاگ هایی شبیه وبلاگ منو تو باید یه جایی باشند که دیده بشند ، یه وبلاگ پیدا کردم خیلی بازدید داره که تبلیغ توش رایگانه ، تو هم باهاش تبادل لینک کن. خوبیش اینه اتوماتیکه

اینم آدرسه وبلاگه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com


نازنین
ساعت9:44---29 آبان 1393
چطوری محمد عباسی
خوش میگذره؟
بازم به من که هر روز بهت سر میزنم تو که همش توی وبلاگ خودتی ، وبلاگ منو اصلا دیدی محمد عباسی ؟
دوستان زیادی توی وبلاگ من سایتشون رو لینک می کنند برای همین بازدید زیادی داره ، تو هم وبلاگت رو لینک کن ، تا دوستام بهت هر روز سر بزنند و بازدید وبلاگت زیاد شه.

اینم آدرسه وبلاگمه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

والا به خدا بازدید وبلاگم واقعیه
محمد عباسی منتظرتما


سمانه
ساعت9:17---27 آبان 1393
سلام

یه سایت آپلود عکس بدون محدودیت می خوام بهت معرفی کنم.

imageserver.ir


موفق باشی


سمانه
ساعت14:31---26 آبان 1393
سلام

یه سایت آپلود عکس بدون محدودیت می خوام بهت معرفی کنم.

imageserver.ir


موفق باشی


شادی
ساعت11:37---29 شهريور 1393
سلام شما هم انسان معتقدی هستی که با بسم الله شروع کردی . به همون کسی که عابم رو به پا کرد قسمت میدم خوب و پاک و معتقد بمون این زیبایی ها با چیزای کم ارزش زود گذر قابل مقایشه نیست. موفق باشی

من و عشقم
ساعت12:44---13 شهريور 1393
سلااااااااااام
وبه زیبایی داری من ک خیلی خوشم اومد بازم بهت سر میزنم مطالبت عالیه
ممنون ک بهم سر زدی


نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت14:13---24 مرداد 1393
چه زخم هایی بردلم خورد؛

تا یــــاد گرفـــتم…

که هیــچ نـــــوازشی،

بـــــــــی درد نیست . . .


دخمل دلتنگ
ساعت17:53---5 مرداد 1393
سلااااااااام وب زیبایی داری
امیدوارم موفق باشی...


nazanin
ساعت10:08---5 مرداد 1393
سلام وبت خیلی خوبه امیدوارم که بهتر هم بشه

نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت12:07---24 تير 1393
آدم یک جایی دست به خودکشی میزند؛

نه اینکه تیغ بردارد و رگش را بزند، نه!

قید احساسش را میزند …


sadaf
ساعت12:37---20 تير 1393
بعضیا اینقدر قشنگ دروغ میگن که آدم حیفش میاد باور نکنه ! سلام ممنون بازهم سربزنین
پاسخ:من نمیدونم درمورد چی حرف میزنین ولی باهر کی صحبت کردم راستشو گفتم


رز سیاه
ساعت12:41---19 تير 1393
من هر چی برات پیغام میزارم نمیاد فک نکن جواب ندادم کلی برات پی ای ام گذاشتم نمیدونم چرا چت روم قاط زد مجبور شدم اینجا بگم

شهاب
ساعت11:27---16 تير 1393
سلام عزیزم وب زیبایی رو اداره میکنی آفرین به سلیقت. از وبت خوشم اومده واسه همین تمایل دارم با هم لینک کنیم. به وبم بیا اگه دوست داشتی منو با نام : یه ذره هم لبخند و آدرس:http://www.labkhandema.rozblog.com/ لینک کن بعدش خبرم کن تا لینکت کنم. منتظرتماااااا

sontgirl
ساعت14:16---7 تير 1393
دَلمــ گِرفتـــه اَز ایـטּ شَهــر
کهـ آدَمــ هآیَشــ هَمچــوטּ هَوآیَش
نآپآیدآرنــد ...
گآه آنقــدر پآکـ که باورت نِمے شـَـــود
گآه آטּ چنــاטּ آلوده که نَفَســــــــت مے گیــرد..!!


hadis
ساعت20:15---4 تير 1393
weblog khoobie

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 31 اسفند 1398برچسب:, | 23:55 | نویسنده : محمد عباسی |