o-dubai-police-bugatti-veyron-facebook-970x0lux_02062014

بعد از تجهیز ناوگان پلیس دبی به خودروهایی همچون لامبورگینی اونتادور،آستون مارتین One-77 و مرسدس بنز G63 AMG حالا این نیروی ثروتمند و البته نمایشی بازهم خود را در صدر اخبار قرار داده است.

پلیس دبی بوگاتی ویرون سریع ترین خودرو در جهان را نیز به ناوگان خود اضافه  کرده است تا دیگر کسی در این شهر، فکر سر به سر گذاشتن با پلیس را حتی لحظه ای به مخیله خود راه ندهد. در حقیقت این خودرو که دارای رنگ آمیزی سبز وسفید به همراه چراغ‌های هشدار بر روی سقف خود است بوگاتی ویرون استاندار است که در زیر هود خود دارای یک موتور توربوشارژ چهارگانه ۸٫۰ لیتری ۱۶ سیلندر است که بدین ترتیب دارای قدرت پیشرانه ۱۰۰۱ اسب بخاری و ۹۲۲ پوند بر فوت نیروی گشتاور است.

bugatti-veyron-police-car--image-dubai-police_100427824_l

به هر حال این خودرو یک میلیون دلاری یکی از گران ترین خودروهای ناوگان پلیس در جهان در کنار خودرو آستون مارتین One-77 است که قیمتی بالای یک میلیون دلار داشته و در خدمت پلیس دبی است.

در حال حاضر پارکینگ پلیس دبی بسیار گران قیمت بوده و یک ناوگان نیز باید نگهبان این پارکینگ باشند که در آن خودروهایی همچون فراری ۴۵۸ ایتالیا،مک لارن MP4-12C در کنار بوگاتی ویرون قرار خواهند گرفت که روزبه روزبر این گنجینه افزوده شده و شاید به زودی شاهد مجموعه خودروهای Koenigsegg را نیز در این پارکینگ رویایی ببینیم.

به نظر می‌رسد دیگرخلافکاران دبی برای اینکه سریعتر از بوگاتی ویرون برانند احتیاج به جت فایتر و یا سفینه فضایی خواهند داشت و البته شاید افتخار کنند که تنها بوگاتی ویرون توانسته است انها را از حرکت بازدارد.



تاريخ : شنبه 1 ارديبهشت 1393برچسب:, | 8:59 | نویسنده : محمد عباسی |

این خودرو دوست داشتنی ترین خودرو در بین آمریکایی‌هاست

 

این خودرو دوست داشتنی‌ترین خودرو در بین آمریکایی‌هاست

بر اساس مطالعات انجام شده، تسلا Model S دوست داشتنی ترین خودرو در بین آمریکایی‌هاست.

این مطالعه توسط مرکز مطالعات استراتژیک ویزیون و بر اساس پروژه نظر سنجی “love score” انجام گرفته است و جامعه هدف نیز خریدارن خودرو آمریکا بوده است و البته سیستم امتیاز گذاری نیز بر این اساس صورت گرفته است که مالک خودرو چقدر خودرو خود را دوست داشته است و البته آینده بهتری را برای فروش احتمالی خودرو تصور می‌کند.

تسلا مدل اس بالاترین امتیاز را در این نظرسنجی با رتبه بندی ۸۵۲ امتیاز به دست آورده است تا دوست داشتنی ترین خودرو در بین امریکایی‌ها باشد و رتبه دوم نیز با ۸۰۰ امتیاز به Hyundai Equus تعلق گرفته است تا نماینده ای از طبقه خودروهای لوکس نیز در این رتبه بندی حضور داشته باشد.

در ادامه لیست به Nissan Leaf که آلترناتیو تسلا اس در بازار آمریکا است به همراه Dodge Challenger،شاسی بلند لوکس Dodge Challenger و مینی ون Toyota Sienna برمی‌خوریم.



تاريخ : شنبه 17 ارديبهشت 1393برچسب:, | 8:41 | نویسنده : محمد عباسی |

تبلت خانواده از آخر امسال به بازار می آید

 

 



به گزارش شفقنا یک شرکت مکزیکی اقدام به ساخت این تبلت ها که نام اصلی آن The Ideum touchscreen table است کرده است.

 

 

 

 

اندازه این تبلت ها بین 32 تا 46 اینچ است و قیمت متوسط آن حدود 7000 دلار ارزیابی شده است و همزمان 60 تماس انگشت را شناسایی می کند و بنابر این برای بازی های گروهی به خوبی سازگاری دارد.



تاريخ : پنج شنبه 16 ارديبهشت 1393برچسب:, | 12:13 | نویسنده : محمد عباسی |